Роз’яснення щодо проведення годин психолога
Година психолога запроваджується у
навчальних закладах для проведення групових форм діагностики, групових
опитувань вихованців, учнів, просвітницької, корекційної роботи, тренінгових
занять, дискусій, профілактичних бесід. Для організації планування години
психолога розробляється графік на місяць (квартал, півріччя, рік) з урахуванням
річного плану роботи практичного психолога. Таку годину необхідно передбачити у
плані роботи навчального закладу в частині позакласної роботи 1 раз на місяць
для кожної групи/класу.
Спираючись на річний план роботи
практичного психолога розробляється циклограма з позначенням конкретної
діяльності, роз’ясненнями (наприклад на початку року проводиться
психодіагностика з учнями 1,5,9 класів у зв’язку з проведенням заходів щодо
адаптації, а в інших класах проводиться просвітницька (профілактична,
корекційна діяльність). Планувати необхідно лише діяльність, що передбачає
групові форми роботи та має психологічну спрямованість, а не виховну. Ці години
проводяться за активними та інтерактивними методами та містять у собі:
дискусії, рольові ігри, вправи на розвиток особистості, пам’яті, мислення,
емоційної сфери тощо.
Проведення консультативної та
індивідуальної роботи практичними психологами і соціальними педагогами
відбувається за рахунок часу, який залишається після проведення годин психолога
та входить у 20 годин безпосередньої роботи з учасниками навчально-виховного
процесу.
Практичний психолог не може за рахунок годин психолога виконувати функції
вихователя або класного керівника з суто педагогічними або виховними засобами.
Орієнтовний графік
проведення годин психолога
|
Час
|
Місяць
|
|||||||||||||||||||||
1 тиждень
|
2 тиждень
|
3 тиждень
|
4 тиждень
|
||||||||||||||||||||
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
||||
За умови 20
класів у навчальному закладі
|
|
1-А
кл.
ПД
|
1-Б
кл.
ПД
|
2-А
кл.
ПР
|
2-Б
кл.
ПР
|
3-А кл.
ПР
|
3-Б кл.
КР
|
4-А кл.
КР
|
4-Б кл.
КР
|
5-А кл.
ПД
|
5-Б кл.
ПД
|
6-А кл.
ПР
|
6-Б кл.
ПР
|
7-А кл.
ПР
|
7-Б кл.
ПР
|
8-А кл.
Т
|
8-Б кл.
Т
|
9-А кл.
ПД
|
9-Б кл.
ПД
|
10 кл.
ПД
|
11 кл.
ПР
|
||
За умови 11
класів у навчальному закладі
|
|
1
кл.
ПД
|
|
2 кл.
ПР
|
|
3 кл.
ПР
|
|
4 кл.
КР
|
|
5 кл.
ПД
|
|
6 кл.
ПР
|
|
7 кл.
ПР
|
|
8 кл.
Т
|
|
9 кл.
ПД
|
|
10 кл.
Т
|
11 кл.
ПР
|
||
За умови 33
класів у навчальному закладі
|
|
1-А
кл.
ПД
|
1-Б кл.
ПД
|
2-А кл.
ПР
|
2-Б кл.
ПР
|
3-А кл.
ПР
|
3-Б кл.
КР
|
4-А кл.
КР
|
4-Б кл.
КР
|
5-А кл.
ПД
|
5-Б кл.
ПД
|
6-А кл.
ПР
|
6-Б кл.
ПР
|
7-А кл.
ПР
|
7-Б кл.
ПР
|
8-А кл.
Т
|
8-Б кл.
Т
|
9-А кл.
ПД
|
9-Б кл.
ПД
|
10 кл.
ПД
|
11 кл.
ПР
|
||
|
|
11 кл.
Т
|
10 кл.
ПР
|
7 кл.
Т
|
|
|
10 кл.
ПД
|
8 кл.
Т
|
2 кл.
КР
|
|
9 кл.
ПД
|
1 кл.
ПД
|
11 кл.
Т
|
6 кл.
КР
|
|
|
4 кл.
КР
|
5 кл.
ПД
|
3 кл.
КР
|
|
|||
ПД-психодіагностика
КР-корекційна робота
Т-тренінгові заняття
Комментариев нет:
Отправить комментарий